یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ذ

حوزه / مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت: با هدف ثبت زیبایی های بزرگ ترین عید شیعیان، مسابقه عکاسی ویژه عید سعید غدیر خم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، سید جواد تکیه ساعاتی قبل در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) با همکاری حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علی(ع) مسابقه عکاسی، ویژه ی عید غدیر خم برگزار می‌کند.

وی ترویج فرهنگ عکاسی، ثبت زیبایی‌های عید غدیر در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع)، ایجاد فضایی برای رقابت سالم بین عکاسان و به اشتراک گذاشتن زیبایی‌های عید غدیر با مردم را از مهم ترین اهداف این مسابقه برشمرد و خاطر نشان کرد: این مسابقه فرصتی برای عکاسان است تا هنر و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت: مسابقه عکاسی ویژه ی عید بزرگ غدیر، همچنین می‌تواند به معرفی بیشتر حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) و آیین‌های عید غدیر کمک کند.

وی افزود: شرکت‌ کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را از مراسم موکب‌ها و حضور کودکان و زائران در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) ثبت و عکس‌برداری نمایند.

تکیه گفت: آثار ارسالی باید با هشتگ #مسابقه_عکاسی_عید_غدیر در ایتا به شماره ۰۹۹۲۷۲۱۵۳‍۰۶ ارسال گردند.

وی با تاکید به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۲۰ تیر است اظهار داشت: به ده نفر از برگزیدگان برتر جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این مسابقه، شاهد خلق آثاری فاخر و ماندگار از این عید بزرگ باشیم.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت: حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) یکی از مهم‌ترین بقاع متبرکه ایران است که سالانه زائران بسیاری از سراسر کشور به این مکان مقدس مشرف می‌شوند.

شایان ذکر است؛ عید غدیر خم از مهم‌ترین اعیاد شیعیان است و در این روز مسلمانان ولایت و امامت حضرت علی (ع) را جشن می‌گیرند.

پیامبر اسلام (ص) در روز غدیر خم در حجة الوداع، حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha